Ez a tréning már lezajlott.
Ha érdekelnek a legújabb trendek és használható tudást szeretnél szerezni a közösségi média területéről, akkor az alábbi aktuális tréningjeinket ajánljuk neked:
A magyar cégek 49.5 %-a szerint kifejezetten megéri a Facebookon jelen lenni.
Mindezt a folyamatosan csökkenő elérések közepette mondták!
Ehhez jó kommunikációra, ügyes kampányokra, és okosan használt hirdetésekre van szükség.
Ugyanis ha ezek mind megvannak, akkor az eredmény:
- erős közösség
- jó értékesítés támogatás
- növekvő forgalom a webáruházba vagy a weboldalra
- nagyobb e-mail adatbázis
- erősebb márka
Ezt mind elérhetik azok a cégek, akik okosan használják a Facebookot és a Facebookon futtatott kampányokat.
Azonban ezeknek megvannak a buktatói.
A rossz Facebook stratégiát használó cégek feleslegesen égetik a pénzt, és könnyen lehet, hogy károkat okoznak a saját márkájuknak.
Ráadásul a Facebook egyre jobban figyel. Egyre több olyan oldalt tiltanak és törölnek, amelyik nem tartja be a szabályokat.
Viszont aki odafigyel, és a jól működő Facebook marketing megoldásokat használja, egyre jobb eredményeket érhet el a piacán.
Ebben segít a Facebook farsang, ahol felfedjük, hogy mi rejtőzik a néha ködösnek tűnő eredményes kommunikáció mögött.
Jelentkezz rá most!
A rendezvényen megismered, mitől sikeresek a hazai Facebook kampányok.
Megtudod, hogy milyen kommunikációs és hirdetés támogatás kell az eredmény növeléséhez
Betekintést kapsz a többi közösségi hálózatba, és abba, hogy milyen tendenciák várhatók a jövőben.
Kinek szól?
Ha mostanában kezdtél kampányokat futtatni, ismerd meg a szabályokat és a lehetőségeket!
Ha már több kampányt futtattál, ezen a napon megtudhatod, másoknak mi jött be, új ötleteket szerezhetsz.
Ha kiadtad egy ügynökségnek a feladatokat, gyere el, hogy megismerd az összes olyan lehetőséget, amit a céged előnyére tudsz használni, és ami segít abban, hogy jobban megértsd magad az alvállalkozókkal!
Ügynökségként kezeled az ügyfelek kampányait?
Ismerd meg a hatékony módszereket, és less bele mások tapasztalataiba!
A Facebook farsang témái
Közösségi karnevál – Kitekintő a közösségi média aktuális tendenciáira.
Google+, YouTube, LinedIn, Instagram… ismerd meg a fontosabb közösségi hálózatokat és tudd meg, melyik mire jó Neked!
Tudd meg, hogyan lehet mindegyikre tervezni a kommunikációt!
Ünneprontók ünnepe (helyett) – a kampányokat érintő adózás és adatvédelem
Mert az élet nem csak játék és mese…!
A kreativitás és kommunikáció mellett szükség van a megfelelő adózási és jogi háttér biztosítására is.
Így fogod tudni nyugodt örömmel fogadni az eredményeket.
A kampányok táncrendje – kampány tervezés gyakorlatban
Azaz kampánytervezés lépésről lépésre, majd ugyanez a gyakorlatban.
Tervezd meg a tréning alatt a saját kampányodat!
Facebook kampány etikett – Facebook promóciós szabályok
Mit szabad és mit nem?
Facebook szabályok, amiket be kell tartani, és praktikák, amiket érdemes használni.
Kampány étlap – Facebook kampányok tippek, példák, esettanulmányok
Bejegyzés alapú kampányok, alkalmazás alapú kampányok, hibrid kampányok.
Melyik megoldást érdemes választanod, ha eredményeket szeretnél elérni?
Melyik megoldás illik egyáltalán a megcélzott eredményeidhez?
Zene a rajongók füleinek – a jó bejegyzés csodákra képes
Mitől jó egy bejegyzés, mire kell figyelni?
Tippek, trükkök, szabályok és példák. Segítség a sikeres bejegyzés íráshoz.
Fekete leves helyett – hatékony és olcsó Facebook hirdetések
A kommunikáció és a kampányok támogatása ma már szinte elképzelhetetlen hirdetések nélkül.
Cserébe a Facebook hirdetések költséghatékonyak és eredményesek.
Segítségükkel gyorsan, célzottan és kis költségen lehet elérni emberek tömegeit.
Most megmutatjuk Neked, hogyan érdemes használnod a Facebook hirdetési rendszerét!
Az előadók
A Facebook kampányok lehetőségein Lévai Richárd a Közösségi kalandozások című Facebook marketing könyv szerzője, a facebooktippek.hu blog írója fog végigvezetni.
2000 óta foglalkozik online marketinggel, minősített Google Adwords partner, a Facebook marketingről két éve tart tréningeket. Csapatával kis- és középvállalkozások mellett multinacionális cégek közösségi kampányait és hirdetéseit is kezeli.
Persze a Facebook kampányok világa összetett, éppen ezért Richárd két vendég előadót is hívott, akik egy-egy speciális területet mutatnak be.
Dr. Ormós Zoltán az internet ügyvéd, aki beavat a Facebook kampányok adatvédelmi kérdéseibe, így megtudod, hogyan, és milyen célból gyűjthetsz adatokat a promóciód során.
Koppányiné Mészáros Edda a NAV munkatársa, tájékoztatási adószakreferens, akinek szakterülete a személyi jövedelemadó, különösen a nyereményjátékokkal, promóciókkal kapcsolatos adózási kérdések. Ő a Facebook nyereményjátékokkal kapcsolatos adózási kérdéseket fogja elmondani annak érdekében, hogy teljes képet kapjál.
A Facebook farsangon tehát mindent megkapsz ahhoz, hogy a kampányod és a kampányodat támogató kommunikáció és a hirdetések eredményesek legyenek.
Jelentkezz most!
Időpont: 2014.02.25. 9:00 – 17:00
Helyszín: A Grund, Bufapest VIII. kerület Nagytemplom utca 30.
Ellátás: szünetekben frissítő és kávé, kétfogásos meleg ebéd.
Plusz fánk. Mert farsang lesz. 😉
Részvételi díj az egész napos rendezvényre ellátással együtt: 45.000,- Ft + Áfa
Jelentkezz időben, mert aki 2014.02.12. szerda délig jelentkezik, az nettó 35.000 forintos áron vehet részt az egész napos szemináriumon.
Jelentkezz most!
A jelentkezés után pár percen belül küldünk egy visszaigazoló e-mailt, és hamarosan egy online díjbekérőt is.
A díjat kérjük, hogy 3 munkanapon belül egyenlítsd ki, mert a jelentkezést csak így tudjuk elfogadottnak tekinteni.
A számlát az átutalást követően 3 munkanapon belül postára adjuk.
A tréning szervezője az RG Stúdió Kft.
Ügyfélszolgálatunk a következő elérhetőségeken áll bármilyen kérdésben a segítségedre:
Telefon: 72 / 212 612
Fax: 72 / 212 612
e-mail: [email protected]
A jelentkezés megrendelésnek számít.
Lemondási feltételek: a jelentkezés a tréning előtti 7. munkanapig mondható le, ekkor a tréning teljes befizetett díját visszatérítjük. A tréning előtti 6. munkanaptól a jelentkezési díjat nem áll módunkban visszafizetni.
A szervező fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint visszautasítsa a jelentkezés bizonyos cégek esetében (pl. versenyérdek-ellentét stb. miatt)
Utóirat
A Facebookon ma rendkívül finom célzással több, mint 4.8 millió magyart lehet elérni. A csökkenő elérések közepette azonban okosan kell megválasztani a kampányokat, és az azokat kiegészítő kommunikációs valamint hirdetési módszereket.
Ha jól építjük egymásra a Facebook kampányokat, a hirdetéseket és a kommunikációt, elérhetjük, hogy
- nagyobb rajongói táborunk legyen,
- aktívabbak legyenek a követők,
- több forgalmat vigyünk a weboldalara,
- jobbak legyenek a konverzióink.
- növekedjen az elérés
Szeretnéd ezeket elérni? Akkor gyere el a Facebook farsangra!