Ez a tréning már lezajlott.
Ha érdekelnek a legújabb trendek és használható tudást szeretnél szerezni a közösségi média területéről, akkor az alábbi aktuális tréningjeinket ajánljuk neked:
Magyarországon ma több, mint 4 millió Facebook felhasználó van, de nem ez az egyetlen közösségi hálózat amit a hazai internetezők használnak.
YouTube, Google+, LinkedIn, Pinterest, Twitter… csak néhány példa az itthon gyakrabban használt közösségi hálózatok közül.
Ezek közül többet használnak a Te vásárlóid napi rendszerességgel.
De mennyit használsz Te?
Mennyi olyan felületen vagy jelen, ahol a célcsoportod rendszeresen kommunikál és kapcsolatot épít?
Melyiken kell egyáltalán jelen lenni?
Hiszen minél több helyen vagy jelen, az annál több munka idő és pénz.
Innentől viszont veszélyes a terep.
Ha nem vagy elég felületen jelen, akkor nem találkozik veled elég gyakran a célcsoportod, így piacot vesztesz.
Ha pedig túl sok helyen kommunikálsz, akkor feleslegesen sokba munkába és pénzbe fog kerülni a jelenlét.
Éppen ezért fontos, hogy ismerd meg a leggyakrabban használt közösségi hálózatokat!
Ismerd meg hogyan tudsz rajtuk elérni embereket és azt is, hogy kiket érdemes elérni ezeken a közösségi hálózatokon keresztül!
Ebben segít a Közösségi média alapjait bemutató blokk, ami a Közösségi konditerem első napjának a része.
Gyere el, és ismerd meg a lehetőségeket!
- Ismerkedj meg a legfontosabb közösségi hálózatokkal, és a lehetőségeikkel!
- Tudd meg, mire jó egyáltalán ez a közösségesdi! Mitől, kinek és honnan lesz egyáltalán ebben pénz?
- Mélyedj el részletesen a Facebook alapjaiban, ismerd meg azt a közösségi hálót, amelyiken a legtöbb magyar jelen van!
- Tudd meg, melyik közösségi hálózatin érdemes jelen lenned, vagy érdemes-e egyáltalán ezzel a fajta online csatornával foglalkoznod!
Ha eljössz a Közösségi kommunikáció alapjairól szóló tréningre, átfogó képet kapsz az itthon leggyakrabban használt közösségi hálózatokról, az üzleti lehetőségekről, valamint a legfontosabb Facebook kommunikációs trükkökről.
Ráadásul a Közösségi kommunikáció alapjai tréning a 2 napos Közösségi Konditerem egyik választható eleme.
Annak a gyakorlati közösségi marketing képzésnek a része, aminek az egy napos verziójáról ilyeneket írtak a korábbi résztvevők:
"Az egyik legösszeszedettebb, mindenen átívelő előadás volt, ami minden olyan területet érintett, amire egy kezdő, egy haladó, de még egy profi social marketingesnek szüksége lehet. Külön jó pont, hogy sok hasznos anyagot kaptunk, amelyek a későbbiekben a segítségünkre lehetnek. Ha valaha el akarsz kezdeni foglalkozni a Facebook-kal és annak lehetőségeivel, ha már ismerkedsz vele, akkor bizony Neked itt a helyed. Jó.Hasznos!" - Mikos Ákos, SunshineFm, korábbi Közösségi konditerem résztvevő
Képzeld el, mennyivel átfogóbb és gyakorlatibb ez a képzés akkor, ha két nap áll rendelkezésre ahhoz, hogy elmélyedj a téged érdeklő témákban!
10 ok, amiért érdemes részt venned a Közösségi konditerem gyakorlati Facebook tréningen
- az egyetlen olyan tréning, ahol két egymást követő napon részletesen megismered a Facebook üzleti lehetőségeit
- Te választhatod ki, melyik témák érdekelnek. Amire nincs szükséged, arra nem kell eljönnöd.
- olyanoktól tanulhatsz, akik napi szinten, közvetlen kapcsolatban állnak a Facebook hirdetési csapatával.
- olyan közösségi marketing stratégiákat ismersz meg, amik már bizonyítottak.
- több működő kommunikációs módszer ismersz meg gyakorlati példákon keresztül.
- olyan hirdetési megoldásokat tanulsz meg, amit a Facebook hirdetők nagy része nem használ. Így nem csak kisebb költségen, de könnyebben és egyszerűbben is hirdethetsz.
- a tréningen gyakorlati példákon alapuló eseteket ismerhetsz meg, így lesz összehasonlítási alapod hirdetési keretekről, átkattintási árakról, rajongó szerzési módszerekről.
- nem csak a Facebookból áll a világ, ezért megismered azokat a közösségi hálózatokat is, amikben érdemes még gondolkodni.
- a tréning része az Élő Facebook program, ahol akár egy pohár bor mellett, kötetlenül is tudsz tapasztalatot cserélni.
- a tréningen megismered azokat a módszereket, amivel a karácsonyi kampánybumm idején kordában tarthatod a hirdetési költségedet.
"Dőlj hátra, mindent elmagyaráznak! Utána úgy fogod használni a Facebookot, mintha te lennél a legnagyobb guru." Mucsi Melinda, marketing ügyintéző, Cser Kft.
Most Te választhatod meg, milyen témák érdekelnek, melyik témáról akarsz többet tudni, melyik témán veszel részt és együtt, még kedvezményesebben tudsz jelentkezni.
Nézd meg, mik várnak még rád!
Közösségi média alapok és áttekintés
Általában érdekel a közösségi marketing? Többet tudnál a blogokról, a Youtube-ról, a pinterestről vagy a Google pluszról?
Megismernéd a Facebook marketing alapjait?
Ebben az első mini tréning, a közösségi marketing felfedező segít Neked.
Ha még ismerkedsz ezzel a világgal, vagy ha nem ismered az összes lehetőséget, ez a fél nap Neked szól.
Facebook kommunikáció
Persze jó tudni, hogy a közösségi marketing és a Facebook a kommunikációról szól.
Kommunikáció a Facebookon belül, Facebook kommunikáció a Facebookon kívül. Facebook oldal típusok és lehetőségek. Kommunikáció olyan megoldásokkal, amikre még nem is gondoltál.
Kapcsolat a weboldalad és a Facebook között, forgalom irányítás, trükkök, tippek, kommunikációs stratégia.
Mini tréning a Facebook kommunkációról.
Ha tudni akarod, mi a Facebook marketing motorja, ez a kurzus Neked való!
Facebook hirdetési szeminárium
A Facebook egyre inkább a hirdetésről szól. Hogy ez jó vagy rossz, az más kérdés, de tény: ha sok embert akarsz célzottan elérni, meg kell tanulnod a Facebook hirdetések trükkjeit!
Mert amennyire egyszerűnek tűnik, annyi apróságon el lehet csúszni. Ha elcsúszol, az pedig pénzbe kerül.
Akár saját cégednek kezeled a hirdetéseket, akár az ügyfeleid pénzét költöd, akár más hirdet Neked: ha fontos, hogy milyen módon tudod olcsón elérni az embereket a Facebookon, itt a helyed!
Az egyszerű Facebook hirdetéstől a promoted poszton és a power editoron át a Facebook “MCC” fiókokig.
Cél a sikeres Facebook kampány!
Mitől lesz jó egy Facebook kampány?
Milyen kampány típus jó a céljaidhoz, mire kell gondolni egy kampány felépítésnél és hogyan mérd az eredményeket?
Facebook kampányok felépítéséről részletes esettanulmány elemzéssel és gyakorlati foglalkozással, ahol akár a Te kampány ötletedet is kidolgozhatjuk közösen!
"Teljesen átfogó, nagyszerű és jól használható előadást hallottam." Petrovics András, ügyvezető, InCash Rendszerház Kft.
A Közösségi konditerem 2 tréningből áll.
Mindegyik tréning egy napon keresztül járja körbe, a közösségi marketing két legfontosabb szintjét.
Ráadásul a program része az Élő Facebook is, ahol lesz alkalmad egy pohár bor mellett tapasztalatot cserélni más hasonló érdeklődésű emberekkel.
Sajátítsd el a közösségi médiát az alapoktól a gyakorlati Facebook megoldásokig csupán két nap alatt!
Első nap: A közösségi kommunikáció alapjai
1. közösségi média alapjai
- Mire jó ez az egész, közösségi média bemutatása
- Blogok szerepe
- YouTube
- Google+
- Más közösségi hálózatok
- Facebook alapok
2. Facebook és a weboldalak
- Facebook kommunikáció
- Facebook, weboldal, forgalomirányítás
- Weboldal Facebookra optimalizált kialakítása
- A sikeres Facebook kommunikáció
- Kommunikációs ütemterv
- Kommunikációs tippek
- Az új oldal timeline felépítése
- Üzleti és kommunikációs lehetőségek a timeline felületen
+ Kommunikációs terv segédlet
Ez segít abban, hogy a Facebook kommunikációdat szervezetten tudd folytatni.
Esti program: Élő Facebook
Kötetlen beszélgetés a Dionysos Borházban.
Második nap: Hirdetések és kampányok a Facebookon
3. Facebook hirdetések
- Hirdetés fajták és lehetőségek
- Hirdetési kampány stratégia
- Hirdetés mérése
- Hirdetés és kommunikáció
- Hirdetési kampány módszerek
- Hirdetés kampány létrehozás, beállítási tanácsok
4. Facebook alkalmazások és kampányok
- Facebook alkalmazások
- Alkalmazás fajták
- Van élet az okleveles alkalmazásokon túl?
- Az alkalmazások és az új timeline
- Facebook kampány szabályosan
- Mitől jó egy kampány?
- Hirdetések és kampány kapcsolata
- Kampány felépítés a gyakorlatban: Facebook kampány felépítés csoportmunka.
+Kampányterv segédlet
Ennek segítségével egyszerűen és gyorsan meg tudod tervezni a Facebook kampányaidat.
Miért kísérleteznél azzal, hogy saját bőrödön, saját céged eredményeit kockáztatva, hónapokon vagy éveken keresztül sajátítod el a Faceboook kommunikáció rejtelmeit?
Ismerd meg két nap alatt legfontosabb megoldásokat, és hozd meg a közösségi kommunikációval kapcsolatos döntéseit gyakorlati információkra alapozva!
Vagy válaszd ki csak azokat a témákat, amik Téged érdekelnek!
A Közösségi konditerem képzés ideje:
2012. október 17-18. 9:00-17:30-ig
Helye: Syma Rendezvénycsarnok, Budapest, Dózsa György út 1. (max. 30 fő)
Parkolás: a Syma Rendezvénycsarnok parkolójában ingyenes.
Egy tréning díja nettó 31.000,- forint, de ha mindkét napra eljössz, mindössze nettó 52.000 forintodba kerül. Ebben ráadásul benne vannak a frissítők a szünetekben és az ebéd is mindkét napon.
Sőt, aki idejében jelentkezik, további kedvezményt is kap, így ha csak az egyik napot választod, akkor csak 26.000 forint plusz Áfát kell fizetned, ha pedig kettőt akkor már csak nettó 47.000 forintba kerül a két nap ebéddel és borozással!
"Többet kapsz mint amennyit fizetsz Egyszer mindenképp menj el ha érdekelnek a Facebook üzleti oldalainak lehetőségei." Greff Tibor, Szalonvezető, Inter Autóház-Vác Kft.
Élő Facebook
A Mini tréningek résztvevőit október 17-én este várjuk a Dionysos Borházban, ahol 1000 forint értékben díjmentesen fogyaszthatnak, és kötetlen formában vitathatják meg a Facebook és online marketing kérdéseit.
Ha már közösségi marketing, éljünk valódi közösségi életet!
"Mindig a naprakész, friss információkat keresem, és itt 8 óra alatt annyit kaptam a Facebook témakörében, amennyit szerintem 1 hét alatt sem tudtam volna lekeresni a netről - pedig gyorsan googlizom! Kb. 10 oldalt telejegyzeteltem, aminek nagy részét ma már használtam is a munkám során." Veszeli Edina, Marketing vezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.
Jelentkezz most!
A jelentkezés után pár percen belül küldünk egy visszaigazoló e-mailt, és hamarosan egy online díjbekérőt is. A díjat kérjük, hogy 3 munkanapon belül egyenlítsd ki, mert a jelentkezést csak így tudjuk elfogadottnak tekinteni.
A számlát a tréningen adjuk át.
A tréning szervezője az RG Stúdió Kft.
Ügyfélszolgálatunk a következő elérhetőségeken áll bármilyen kérdésben a segítségedre:
Telefon: 72 / 212 612
Fax: 72 / 212 612
e-mail: [email protected]
Apróbetű:
A jelentkezés megrendelésnek számít.
Lemondási feltételek: a jelentkezés 2012. október 10-ig mondható le, ekkor a tréning teljes befizetett díját visszatérítjük. 2012. október 10 utáni lemondás esetén a tréning díját már nem áll módunkban visszafizetni.
A szervező fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint visszautasítsa a jelentkezés bizonyos cégek esetében (pl. versenyérdek-ellentét stb. miatt)
Bármi kérdésed van? Az ügyfélszolgálat örömmel áll rendelkezésre:
Telefon: 72 / 212 612
Fax: 72 / 212 612
e-mail: [email protected]
Utóirat
A Facebook egy nagyon felkapott téma, óriási lehetőségeket rejt azoknak a cégeknek, akik jól használják.
Viszont nagyon sokat változott az utóbbi időben.
Ha szeretnéd ezeket a változásokat a saját hasznodra fordítani, mert szeretnél
- nagyobb rajongói tábort,
- aktív követőket, több
- több forgalmat a weboldalara
- növekvő forgalmat a Faceboo kommunikáció segítségével,
akkor itt a helyed!
Ne feledd:
- olyanoktól tanulhatsz, akik napi szinten, közvetlen kapcsolatban állnak a Facebook hirdetési csapatával.
- a tréningen nem csak technikákat, hanem stratégiákat is megismersz, így ki tudod majd választani, milyen megoldások segítenek a céljaid elérésében, ráadásul lesz összehasonlítási alapod is más kampányokkal.
- a teljes kivetített anyag mellett olyan anyagokat is hazavihetsz, amik a tréning után is segíteni fognak.
"Olyan gyakorlatias ötleteket kaptam, amiket a tréning után rögtön ki is tudtam próbálni, és már az első nap nem várt sikerélményt hozott számomra! Köszönöm, Richárd!" Vajai M. Vadvirág, programszervező, BIOLOGI-TEAM Kft.
Jelentkezz most!