Ez a tréning már lezajlott.
Ha érdekelnek a legújabb trendek és használható tudást szeretnél szerezni a közösségi média területéről, akkor az alábbi aktuális tréningjeinket ajánljuk neked:
Folyamatosan csökkenő elérések és egyre nagyobb hirdetési kényszer az egyik oldalon. Remek célozhatóság, rengeteg ember és egyedülálló megoldások a másik oldalon.
Mindez egy olyan hirdetési rendszerben, amit milliók használnak Magyarországon és több, mint 1,2 milliárd ember világszerte.
Egy olyan rendszerben, ami az elmúlt pár hónapban több, mint 30 kisebb-nagyobb változáson esett át.
Hogyan tudjuk a legtöbb eredményt kihozni a Facebook hirdetési rendszerének lehetőségeiből?
Hogyan tudjuk kiválogatni a rengeteg funkció közül a legjobbakat?
Hogyan lehet például
- 8-10 forintért célzott látogatókat vinni a weboldalra?
- 15-20 forintért rajongókat szerezni a célcsoportból?
- 40-50 forintért hírlevél adatbázist építeni?
- hatékonyan növelni az oldalunk elérését?
- minimalizálni a konverziós költséget?
Ehhez meg kell ismerni a Facebook hirdetési rendszerét, a célzási lehetőségeket, az újdonságokat és mások tapasztalatait.
Erről szól a Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréning.
És még sok minden másról! Megismered:
- a teljes Facebook hirdetési rendszert,
- az olyan alap hirdetési megoldásokat, mint a bejegyzés kiemelés,
- az olyan profi eszközöket, mint a Power Editor vagy a Business Manager,
- az összes fontos célzási lehetőséget,
- a konverzió követést,
- a fontos szabályokat és irányelveket,
- a remarketinget,
- az e-mail cím alapú célzást,
- és persze azokat a bevált trükköket, amivel hatákonyságot lehet növelni vagy éppen hirdetési költséget lehet csökkentetni!
Ráadásul a Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréningen két speciális gyakorlat is lesz.
Az egyik a Facebook hirdetések motorjáról szól, a célzási lehetőségekről, a másik pedig arról, hogyan lehet igazán hatékony hirdetési szövegeket írni.
Kinek szól?
Ha mostanában kezdtél foglalkozni a Facebook hirdetésekkel gyere el, mert teljes képet kapsz, és megismered az összes lehetőséget és a menedzsmenttel kapcsolatos trükköket!
Ha már régóta kezelsz hirdetéseket, ezen a napon a sztenderd eszközök új felhasználási lehetőségeit is megismerheted. Ráadásul megismered a legfrissebb változásokat, és azt, hogyan alakult át a Facebook hirdetési rendszere az elmúlt hetekben.
Ha egyáltalán nem kezelsz hirdetéseket, mert azt kiadtad egy ügynökségnek, gyere el, hogy megismerd az összes olyan lehetőséget, amit a céged előnyére tudsz használni, és ami segít abban, hogy jobban megértsd magad az alvállalkozókkal!
Ügynökségként kezeled több cég hirdetését? Ismerd meg a hatékony módszereket, és less bele mások tapasztalataiba!
“Ha gyakorlatias tudásra van szükséged a facebook hirdetések kezdő és haladó szintű használatához és a hatékony céges közösségi kommunikációhoz, akkor feltétlenül vegyél részt legalább egyszer egy Közösségi konditerem tréningen!”
Tamás Eszter, sales&marketing assistant, Abbázia Szállodacsoport
A Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréning menetrendje:
- 09:00-10:15 Facebook hirdetés alapok
- 10:25-12:05 Hirdetés célzás és az alap hirdetés létrehozó felületek
- 12:45-14:05 Hirdetés célzás gyakorlat, hirdetés kezelő eszközök profiknak (Power Editor, Business manager)
- 14:20-15:30 Hirdetés optimalizálás, szabályok és trükkök
- 15:40-17:00 Facebook hirdetés szöveg írás gyakorlat és gyakorlati tippek a tanultak felhasználásához
A Facebook hirdetések gyakorlati lépésein Lévai Richárd a Közösségi kalandozások című Facebook marketing könyv szerzője, a facebooktippek.hu blog írója fog végigvezetni.
Richárd 2000 óta foglalkozik online marketinggel, Google Adwords hirdetésekkel 2008-tól Facebook hirdetésekkel pedig 2010-től dolgozik. Minősített Google Adwords partner, Facebook hirdetésekről két éve tart tréningeket.
Csapatával kis- és középvállalkozások és multinacionális cégek közösségi kampányait és hirdetéseit kezeli. Tréningsorozatán és a különböző konferenciákon tartott előadásain már több ezer ember ismerkedett meg a közösségi marketing előnyeivel.
“Sok facebook-kal kapcsolatos tréningről hallani. Amin eddig részt vettem, az felületes így utólag az RG Stúdió tréningjéhez mérten. Engem Lévai Richárd naprakész blogja, alapos, körültekintő bejegyzései győztek meg arról, hogy ezt a tréninget meg kell hallgatnom. Nagyon elégedett vagyok az előadással. Pörgős volt. Elsősorban azoknak ajánlanám, akik már legalább egy kicsit belelátnak a facebook hirdetések világába, s azt magasabb szinten szeretnék alkalmazni.”
Bruchmann Zsuzsa, Cégvezető, Makadémia Kft.
A Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréningen tehát mindent megkapsz ahhoz, hogy a Facebook jelenlétedet eredményes hirdetési megoldásokkal tudd megtámogatni.
Áttekintést a hirdetési rendszerről, célzási módszereket, praktikus megoldásokat.
De a legfontosabb, hogy mindezt gyakorlati oldalról megközelítve, életből vett példákon keresztül bemutatva.
Mert ez a legfontosabb: tudd meg, hogyan érnek el sikereket mások, hogyan növelik a konverziót, hogyan csökkentik a hirdetési költséget!
Erről szól a Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréning. Jelentkezz most!
Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréning
Időpont: 2014. 11. 11.
Helyszín: Prémium Apartmanház, H-1139 Budapest, Országbíró u. 44-46.
Ellátás: szünetekben frissítő és kávé, három fogásos meleg ebéd.
Létszám: maximum 35 fő.
Részvételi díj az egész napos rendezvényre ellátással együtt: 42.000,- Ft + Áfa
Jelentkezz időben, mert aki 2014.11.05. szerda délig jelentkezik, az nettó 34.000 forintos áron vehet részt az egész napos szemináriumon.
Sőt!
Jelentkezz a 10 VIP hely egyikére! Így a tréning helyszínén ingyenes parkolást biztosítunk egész napra, plusz 1 óra Skype konzultációt vehetsz igénybe 2014.12.05-ig Lévai Richárddal.
A VIP helyekből csak 10 áll rendelkezésre 55.000,- Ft + áfás áron, de ha 2014.11.05. szerda délig jelentkezel, 47.000,- Ft +áfa áron lehet tied a VIP helyek egyike.
Ketten jönnétek a cégedtől?
Válaszd az 5 csoportos VIP jegy egyikét!
Ebben az esetben ingyenes parkolást biztosítunk a tréning napjára egy autónak, plusz két óra személyes konzultáción vehetsz részt Lévai Richárddal budapesti helyszínen 2014. 12.17-ig.
A csoportos VIP jegyekből csak 5 áll rendelkezésre 110.000,- Ft + áfás áron. Ha azonban 2014.11.05. szerda délig jelentkeztek kollégáddal, akkor mindössze nettó 93.000 forintos áron vehettek részt a Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréningen.
“A Facebook egy megkerülhetetlen online hirdetési felület, amelyet ha sikeresen szeretnénk használni, ahhoz szükséges, hogy hasznos és naprakész ismeretanyaggal rendelkezzünk. A rendezvény pont ezt nyújtja. Egy színvonalas és jól használható tudásanyagot, mely nem csak a hirdetési rendszert már használóknak, hanem azoknak is emészthető akik most ismerkednek még csak vele. Konkrét példákon keresztül gyakorlati tapasztalatokat szerezhettünk.”
Batiz Zoltán, fejlesztő, Studio10
Jelentkezz most!
A jelentkezés után pár percen belül küldünk egy visszaigazoló e-mailt, és hamarosan egy online díjbekérőt is.
A díjat kérjük, hogy 3 munkanapon belül egyenlítsd ki, mert a jelentkezést csak így tudjuk elfogadottnak tekinteni.
A számlát az átutalást követően 3 munkanapon belül postára adjuk.
A tréning szervezője az RG Stúdió Kft.
Ügyfélszolgálatunk a következő elérhetőségeken áll bármilyen kérdésben a segítségedre:
Telefon: 72 / 212 612
Fax: Digitalizált formában az e-mail címünkre várjuk a küldeményeket!
e-mail: [email protected]
A jelentkezés megrendelésnek számít.
Lemondási feltételek: a jelentkezés a tréning előtti 7. munkanapig mondható le, ekkor a tréning teljes befizetett díját visszatérítjük. A tréning előtti 6. munkanaptól a jelentkezési díjat nem áll módunkban visszafizetni.
A szervező fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint visszautasítsa a jelentkezés bizonyos cégek esetében (pl. versenyérdek-ellentét stb. miatt)
A www.kozossegikonditerem.hu weboldal adatkezelője és tárhely szolgáltatója RG Stúdió Kft. Impresszum
Utóirat
A Facebook hirdetéseket nem lehet figyelmen kívül hagyni. Segítségükkel megtöbbszörözhetjük a kampány vagy a kommunikáció sikerét. De csak akkor, ha jól használjuk ezt a rendszert.
Ha jól használjuk a Facebook hirdetéseket, elérhetjük, hogy
- nagyobb rajongói táborunk legyen,
- aktívabbak legyenek a követők,
- több forgalmat vigyünk a weboldalara,
- jobbak legyenek a konverzióink.
Szeretnéd ezeket elérni? Akkor gyere el a Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréningre!
“Sok ehhez hasonló tréning kellene, ami alapvetően nem az öntömjénezésről meg önreklámról szól mint a legtöbb konferenciánál. :)”
Nagy Dóri, marketing koordinátor, BioTech USA