Szeretnél egy eredményes nyarat és egy sikeres őszt?
Gyere el nyárindító inspirációs workshopunkra, és töltődj fel Facebook hirdetési trükkökből és stratégiákból!
Egy nap, ahol megismered a legjobban működő tippeket, a legeredményesebb trükköket, és konkrét, gyakorlatban használható ötleteket kapsz.
Mikor van a cégedben a fő szezon?
Nyáron?
Gyere el inspirációs workshopunkra, ahol olyan azonnal használható tippeket kapsz, amik segítenek abban, hogy már másnap eredményesebb hirdetéseket tudj készíteni.
Ősszel, esetleg karácsonykor?
A workshopon olyan stratégiákat és módszereket ismerhetsz meg, amikkel fel tudsz készülni az eredményes év végi hajrára.
Ne feledd, a sikeres karácsonyi kampány nyáron készül. Ehhez minden segítséget megkapsz a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban az _AKÁCIÓ, nyárindító workshopon.
Ismerd meg a programot részletesen:
9:00 – Facebook hirdetések helye a marketingben
Hogyan építsd bele a Facebook hirdetéseket a stratégiádba? Milyen módszerek működnek jól, mik azok, amikre érdemes figyelni?
Előadó: Lévai Richárd, közösségi marketing specialista
9:20 – Hogyan használd jól a bejegyzés kiemelést
A legegyszerűbb hirdetés, mégis a legkönnyebb elrontani.
Most megtudod, mikor és hogyan érdemes használni.
Előadó: Kenyeres-Rózsás Alexandra, marketing tanácsadó
9:45 – Mérés a gyakorlatban
Hogyan mérjük a Facebook hirdetések eredményét Facebookon és Google Analyticsben?
Hol lehet elkövetni hibákat, milyen beállításokra kell odafigyelni?
Ha ezt nem tudod, nem lehetsz elég hatékony.
Előadó: Müller-Váczi Lívia, marketing tanácsadó
10:10 – Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?
Meglepetés!
10:30 – szünet
11:00 – Kreatív tippek hirdetésekhez
Link, karusszel, videó, vászon… sok hirdetés, sok lehetőség.
De mik működnek jól? Melyiket mikor érdemes használni?
Példák, példák, példák. Plusz példák.
Ezeken keresztül ismerheted meg a hatékony Facebook hirdetés kreatívokat.
Előadó: Lévai Richárd, közösségi marketing specialista
11:20 – Megéri szabályosan
Legyünk kreatívak, de figyeljünk a szabályokra.
Ha megtesszük, sokkal nyugodtabb lesz az életünk.
Előadó: Cseh Gabriella, a Facebook kelet-közép-európai szabályozási vezetője
12:00 – Facebook stratégiák
A Facebook nem él meg egyedül. Vagy mégis?
Lehet értékesíteni csak Facebookon? Vagy kell mellé weboldal, hírlevél, YouTube?
Segítünk tisztázni a lehetőségeket.
Előadó: Erős Gábor, stratégiai marketing tanácsadó
12:30 – ebéd szünet
13:30 – Weboldal forgalom és remarketing
Hogyan vigyünk látogatókat a weboldalunkra, és hogyan hozzuk őket vissza újra meg újra?
Nagyon sok cégnek ezen múlik a bevétele.
Előadó: Lévai Richárd, közösségi marketing specialista
14:00 – Dinamikus remarketing
Webáruházaknál az alap remarketing megoldások csak korlátozottan működnek.
De van nekik jobb lehetőség, amivel akár termékek ezreiből is pont a megfelelőt tudják megmutatni az érdeklődőknek. Gyakorlati tapasztalatok egy előadásba sűrítve.
Előadó: Schmidt Zsuzsa, marketing tanácsadó
15:00 – szünet
15:20 – 3 példa: hogyan készülj fel az őszre a Facebookon?
Három ötletadó előadás három példán keresztül bemutatva.
Kommunikációs tervek, hirdetési módszerek, Facebook stratégiák különböző cégek példáin bemutatva.
Előadók: Kenyeres-Rózsás Alexandra, Müller-Váczi Lívia, Schmidt Zsuzsa
16:00 – A Facebook (hirdetés) jövője
Milyen irányba tart a Facebook, és milyen hatással van ez már rövid távon is a cégekre?
Melyek azok a módszerek, amikre már most fel kell készülni?
Mik azok, amikkel nem kell még foglalkozni?
Nézzünk bele a jövőbe, és ismerjük meg azokat a lehetőségeket, amik az üzleti eredményeinket fogják hozni a következő hónapokban!
Előadó: Lévai Richárd, közösségi marketing specialista
Kinek, miért érdemes eljönni?
- Aki még csak most ismerkedik a Facebook hirdetésekkel megkapja az induláshoz szükséges inspirációt, és azokat a módszereket, amikkel azonnal el tud indulni.
- Aki már rutinos hirdető tovább mélyítheti a tudását, lesz összehasonlítási alapja, és olyan újabb módszereket ismer meg, amivel még jobb eredményeket érhet el.
- Aki nem fog saját maga hirdetni, de szüksége van arra, hogy megértse az ügynökséget, akivel együtt dolgozik.
- Aki az ügyfeleinek készít Facebook hirdetéseket, megismerhet más példákat, és új inspirációkat gyűjthet azért, hogy még jobb szolgáltatást tudjon nyújtani.
Kik adnak elő?
- Az _AKÁCIÓ workshop előadói elsősorban az idén 16 éves RG Stúdió munkatársai.
- Olyan szakemberek, akik napi szinten, gyakorlatban foglalkoznak az online marketing stratégiai részével és a megvalósításával is.
- Olyan cégeket segítenek napi munkájukkal többek között, mint a Bosch, a Telenor, a Piatnik Magyarország, vagy mint a Virtuózok tévé műsor.
- Ha gyakorlati tapasztattal rendelkező szakemberektől szeretnél valóban használható tippeket hallani, a legjobb helyre jössz.
- A rendezvény különlegessége, hogy olyanok is előadnak, akik most fogják először megosztani nyilvánosság előtt tapasztalataikat.
- Olyanok, akik minden nap, gyakorlatban foglalkoznak azzal, amiről most először beszélni fognak, ezért olyan gondolatokra, információkra is számíthatsz, amikkel korábban még nem találkoztál.
- A fókusz éppen ezért nem a profi előadáson, hanem a gyakorlati, minél jobban használható tapasztalatokon lesz.
Vendég előadó:
Cseh Gabriella, a Facebook kelet-közép-európai szabályozási vezetője.
Miért _AKÁCIÓ?
A nyár sokaknak uborkaszezont jelent, de a rutinos cégek ilyenkor inkább magukba szívják a tudást, és tervezik a jövőt.
Ezt viszont lehet a strandon, vagy a tengerparti séta közben is.
De ahhoz, hogy a naplementés tervezgetésnek legyen alapja, ötletek, inspirációk, gyakorlati tippek kellenek.
Ezeket szerezheted be inspirációs workshopunkon, a nyári szünetet megelőző utolsó előtti napon.
Rendezvény információk
Helyszín: Lurdy Konferencia-és Rendezvényközpont
Dátum: 2016. június 14. kedd, 9-17 óra
Jelentkezz most!
A jelentkezés után pár percen belül küldünk egy visszaigazoló e-mailt, és hamarosan egy online díjbekérőt is.
A díjat kérjük, hogy 3 munkanapon belül egyenlítsd ki, mert a jelentkezést csak így tudjuk elfogadottnak tekinteni.
A számlát az átutalást követően 3 munkanapon belül postára adjuk.
A workshop szervezője az RG Stúdió Kft. Ügyfélszolgálatunk a következő elérhetőségeken áll bármilyen kérdésben a segítségedre: Telefon: 72 / 212 612 Fax: Digitalizált formában az e-mail címünkre várjuk a küldeményeket! e-mail: [email protected] |
A jelentkezés megrendelésnek számít.
Lemondási feltételek: a jelentkezés a workshop előtti 7. munkanapig mondható le, ekkor a teljes befizetett díját visszatérítjük. A rendezvény előtti 6. munkanaptól a jelentkezési díjat nem áll módunkban visszafizetni.
A szervező a programváltoztatás jogát fenntartja!
A szervező fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint visszautasítsa a jelentkezés bizonyos cégek esetében (pl. versenyérdek-ellentét stb. miatt).
A jelentkezéssel elfogadod az adatvédelmi feltételeket.
A www.kozossegikonditerem.hu weboldal adatkezelője és tárhely szolgáltatója RG Stúdió Kft.
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH- 03135-0001 Impresszum
Utóirat
A Facebook hirdetéseket nem lehet figyelmen kívül hagyni. Segítségükkel megtöbbszörözhetjük a kampány vagy a kommunikáció sikerét. De csak akkor, ha jól használjuk ezt a rendszert.
Ha jól használjuk a Facebook hirdetéseket, elérhetjük, hogy
• több forgalmat vigyünk a weboldalara,
• egyszerűbb legyen a hirdetések kezelése,
• jobbak legyenek a konverzióink,
• eredményesebb legyen a többi marketing eszközünk.
Szeretnéd ezeket elérni? Akkor gyere el az _AKÁCIÓ inspirációs workshopra, ahol megismered a leghatékonyabb Facebook hirdetéseket, ötleteket gyűjtesz, és megismered mások tapasztalatait is.