A Facebook jelenlét ma már nem működik eredményesen hirdetések nélkül.
Ezt tényként lehet kezelni az oldalak 95-98 százalékánál.
Ettől függetlenül megéri, ugyanis
- rendkívül kis költségen lehet nagyon jó minőségű látogatókat vinni weboldalakra,
- fillérekből lehet építeni azt az üzleti kapcsolatot, ami meghatározó lesz a vásárlási döntés során,
- kis költségen lehet értékesíteni a segítségükkel.
Hirdetni tehát kell a Facebookon, de nem mindegy, hogyan. Ha rosszul hirdet valaki, csak égeti a pénzt. Ha jól: az eredményeit növeli. A különbség többek között azon múlik, mennyire ismeri valaki a Facebook hirdetési rendszerét.
Ebben fogunk most Neked segíteni.
Összeállítottunk egy online tanfolyamot, amivel egy hónap alatt 18 darab, rövid, könnyen emészthető levél segítségével ismerkedhetsz meg a Facebook hirdetések legfontosabb tudnivalóival. Igen, sűrűn lesznek levelek, de egyenként nem kell 5 percnél többet szánnod arra, hogy összeálljon a strukturált kép a fejedben a Facebook hirdetési rendszeréről.
Az öt perces blokkokban többek között a következőkről lesz szó:
- Megéri-e hirdetni a Facebookon?
- Lehet, hogy már a hirdetés létrehozásnál elrontottad az egészet?
- Legyél mesterlövész a Facebook hirdetésekkel!
- A demográfiai célzás
- Legyél kerítő, célozz a vágyak alapján!
- Keresd meg a vásárlóid hasonmásait, és adj el nekik!
- Jó hirdetéshez jó stratégia
- 6 tipp hirdetés létrehozáshoz
- Még a WC-n is Facebookoznak a vevőid: beszéljünk az elhelyezésekről!
- Az első hirdetés szinte mindenkinek rossz. De nyugi, ez kell a sikerhez!
- Mi alapján fogsz fizetni? Fontos infók a licitről
- Mérési alapok
- A jó folyamat
Iratkozz föl most ingyen, és ismerd rendszerezett formában azt a rendszert, amivel nagyon sok cég megtöbbszörözte az online marketingjének hatékonyságát!