Ez a tréning már lezajlott.
Ha érdekelnek a legújabb trendek és használható tudást szeretnél szerezni a közösségi média területéről, akkor az alábbi aktuális tréningjeinket ajánljuk neked:
Ki mondta, hogy a Facebookon nem lehet eladni?
Még a Facebook hőskorából származik ez a tévhit. Sokszor megdőlt, mégis gyakran halljuk: “… a Facebook csak közösség építésre/márkaépítésre/ismertésg növelésre van.”
Hát nem.
Ha egy cég fent van a Facebookon, ennél sokkal többet elérhet attól függően, milyen iparágban van.
Van, olyan cég, amelyik tud azonnal értékesíteni, van amelyik az árajánlatkérések számát tudja növelni, van amelyik a potenciális vevőinek az adatbázisát tudja növelni, van amelyik a marketing költséget tudja drasztikusan csökkenteni.
Ez mind lehetséges, sőt, ennél több is.
De ahhoz, hogy ezek közül bármelyiket elérd, először is tudni kell nálad melyik az, amelyik illik a stratégiába, másrészt pedig azt, hogy hogyan tudod a kiválasztott célt a legjobb eszközökkel elérni.
Az eszközök közül viszont az egyik legfontosabb a hirdetések lesznek a Facebookon.
Hogy egészen pontosan fogalmazzak: a jól célzott, jó kreatívot használó, rendszerbe helyezett hirdetések.
Amik nem merülnek ki a “Bejegyzés kiemelésbe” (Boost post) hirdetés típusban.
Hanem azok, amik lézerpontosan szólítják meg a célcsoportodat és – akár több lépésen keresztül – elérik nála azt a változást, amit szeretnél.
Erről fog szólni az Alapozó Facebook hirdetések tréning, ahol bemutatjuk az összes olyan lényeges hirdetési megoldást, amelyik segít növleni a céged Facebookos eredményét. Az a tréning, aminek a végére sokkal jobban fogsz tudni hirdetni, mint korábban.
“Nagyon szuper tréning, ideális arányban volt benne elmélet és gyakorlat. Jó hangulatban telt.”
Vicsai Gábor, ügyvezető, Innovatív Marketing Kft.
A Facebook egyedülálló rendszert kínál arra, hogy lézerpontosan szólítsd meg a célcsoportod, mindezt egy olyan felületen, ahol naponta több órát töltenek el a céged ügyfelei.
Szinte névre szólóan tudsz hirdetni, ráadásul úgy, hogy a potenciális vásárlóidnak a megfelelő időben tudod megjeleníteni a hirdetéseket.
A Közösségi konditerem Facebook hirdetési tréningjeivel pont ez a célunk: segítsünk Neked abban, hogy minden olyan hirdetési módszert és trükköt megtanulj, ami segíti a cégedet a fejlődésben, és amit a szintednek megfelelően tudsz alkalmazni.
Szerezd meg Te is azt a tudást, amivel magabiztosan, nyugodtan tudod növelni az eredményeket!
Ha most kezdesz neki a hirdetéseknek, vagy eddig csak az alap hirdetési megoldásokat használtad, mindenképpen érdemes eljönnöd!
“Már akkor is érdemes elmenni erre a tréningre, ha még nem döntötték el, hogy egyáltalán érdemes-e a fb-on reklámozni. ”
Serfőző Zoltán, ügyvezető, Baraka
Tippek, trükkök, tapasztalatok: turbózd fel a Facebook jelenléted 1 nap alatt!
Az alapozó tréningen a Facebook hirdetési rendszert ismered meg átfogó módon, és megtudod, mit hozhatsz ki a különböző alap hirdetésekből.
Kiderül, érdemes-e használni az olyan egyszerűsített hirdetési megoldásokat, mint a bejegyzés kiemelés, és ha igen, mikor?
Megismered a hirdetési rendszer felépítését, a hirdetés típusokat, és megtudod, melyik hirdetést mikor érdemes használni.
Mindent megtudsz a leghatékonyabb célzási megoldásokról, és azt is megtudod, hogyan csökkentheted a Facebook hirdetések kezelésével töltött időt.
Persze a hirdetések nem léteznek weboldalak és Facebook oldalak nélkül, ezért megtudod, milyen kapcsolat van a különböző elemek között, és hogyan tudod ezeket igazán a saját javadra fordítani.
Ha egy átfogó tudásra van szükséged, és magabiztosan, nyugodtan szeretnéd kezelni a hirdetéseket, gyere el a Közösségi konditerem hirdetés alapozó tréningre!
Ha pedig még csak most ismerkedsz a hirdetési rendszerrel, semmiképpen ne hagyd ki. Kezdőknek nagyon ajánlott!
“Kiemelkedő tudásanyag, érthető, gyakorlatias előadás, részletes, tényleges oktatás, semmi bujtatott értékesítés.”
Kahancza Ilona, ügynökségvezető, Generali “
Mire számíthatsz ha eljössz a tréningre?
Egy intenzív napra 9-től délután ötig, ahol a tanuláson és a fejlődésen kívül semmire sincs gondod, hiszen a wifi mellett teljes ellátást kapsz, a tematika pedig a szintnek megfelelően megy végig a hirdetési rendszeren.
“Ha gyakorlatias tudásra van szükséged a facebook hirdetések kezdő és haladó szintű használatához és a hatékony céges közösségi kommunikációhoz, akkor feltétlenül vegyél részt legalább egyszer egy Közösségi konditerem tréningen!”
Tamás Eszter, sales&marketing assistant, Abbázia Szállodacsoport
Az alapozó tréning programja:
- Facebook hirdetések helye a marketingben
- Hirdetési rendszer áttekintő
- Facebook hirdetési szabályok
- Számlázási és adminisztrációs költségek
- Egyszerűsített hirdetési megoldások
- Alap célzási megoldások
- Facebook hirdetés célzási gyakorlat
- Facebook hirdetés létrehozása
- Facebook hirdetés kezelő bemutatása
- Hirdetés alapja: a jó kommunikáció
- Hirdetés mérés és optimalizálás
- Tippek, trükkök, esettanulmányok
- Professzionális megoldások áttekintése
+ azok az újdonságok, amikről ma még nem tudunk (mert nem vezette be még a Facebook, de a tréningek idejében már ismerni fogjuk
+ gyakorlat, ami a Facebook hirdetési célzásokban segít
+ annak a tréningnek az anyagát, amin ott leszel, megkapod
+ konzultációs lehetőség az oktatóval a szünetekben és a tréning után a helyszínen
+ a résztvevők belépést nyernek a Közösségi konditerem zárt Facebook csoportba, így a kérdéseiket a tréningek után is feltehetik
+ aki egy tréningen részt vett, az a következőkre már kedvezményesen jöhet el
+ vizsga lehetőség a tréning után online formában. Akik jól teljesítenek tanúsítványt szerezhetnek
+ ellátás egész napra
Kinek szól az alapozó tréning?
Ha mostanában kezdtél foglalkozni a Facebook hirdetésekkel gyere el, mert teljes képet kapsz, és megismered az összes lehetőséget és a menedzsmenttel kapcsolatos trükköket!
Ha már régóta kezelsz hirdetéseket, az alapozó tréningen a sztenderd eszközök új felhasználási lehetőségeit is megismerheted. Ráadásul új nézőpontokat, trükköket, szempontokat ismersz meg.
Ha egyáltalán nem kezelsz hirdetéseket, mert azt kiadtad egy ügynökségnek, gyere el, hogy megismerd az összes olyan lehetőséget, amit a céged előnyére tudsz használni, és ami segít abban, hogy jobban megértsd magad az alvállalkozókkal!
Ügynökségként kezeled több cég hirdetését? Ismerd meg a hatékony módszereket, és less bele mások tapasztalataiba!
“Nem csak a szokásos marketinges szöveg, gyakorlatias, van lehetőség kérdezni, tanfolyam után felmerülő kérdésekre is szívesen válaszolnak.”
Varga Ildikó, ügyintéző, NR Video Bt.
Ki tartja a tréninget?
A Facebook hirdetések gyakorlati lépésein Lévai Richárd a Közösségi kalandozások című Facebook marketing könyv szerzője, a facebooktippek.hu blog írója fog végigvezetni.
Richárd 2000 óta foglalkozik online marketinggel, Google Adwords hirdetésekkel 2008-tól Facebook hirdetésekkel pedig 2010-től dolgozik. Facebook hirdetésekről két éve tart tréningeket.
Csapatával kis- és középvállalkozások és multinacionális cégek közösségi kampányait és hirdetéseit kezeli. Tréningsorozatán és a különböző konferenciákon tartott előadásain már több ezer ember ismerkedett meg a közösségi marketing előnyeivel.
A Közösségi konditerem képzéseken belül 2012 januárja óta foglalkozunk hirdetésekkel, az első önálló hirdetési tréninget pedig 2012 nyarán tartottuk.
Azóta nem volt két ugyanolyan tréning, hiszen mindig a legaktuálisabb hirdetési megoldásokat, trükköket és tapasztalatokat osztottuk meg a résztvevőkkel úgy, hogy közben azt az alapot is megkapják, amivel a későbbiekben is magabiztosan tudják kezelni a Facebook újításait.
“Sok facebook-kal kapcsolatos tréningről hallani. Amin eddig részt vettem, az felületes így utólag az RG Stúdió tréningjéhez mérten. Engem Lévai Richárd naprakész blogja, alapos, körültekintő bejegyzései győztek meg arról, hogy ezt a tréninget meg kell hallgatnom. Nagyon elégedett vagyok az előadással. Pörgős volt. Elsősorban azoknak ajánlanám, akik már legalább egy kicsit belelátnak a facebook hirdetések világába, s azt magasabb szinten szeretnék alkalmazni.”
Bruchmann Zsuzsa, Cégvezető, Makadémia Kft.
A Közösségi konditerem Facebook hirdetések tréningein tehát mindent megkapsz ahhoz, hogy a Facebook jelenlétedet eredményes hirdetési megoldásokkal tudd megtámogatni.
Áttekintést a hirdetési rendszerről, célzási módszereket, praktikus megoldásokat.
De a legfontosabb, hogy mindezt gyakorlati oldalról megközelítve, életből vett példákon keresztül bemutatva.
Mert ez a legfontosabb: tudd meg, hogyan érnek el sikereket mások, hogyan növelik a konverziót, hogyan csökkentik a hirdetési költséget!
Erről szól az alapozó tréning, de ha haladó szintű tudásra is szükséged van, azt is megkaphatod.
FB hirdetés alapozó tréning: 1 nap az eredményesebb jelenlétedért!
Közösségi konditerem Facebook hirdetési tréning információk
Alapozó Facebook hirdetési tréning:
Időpont: 2015. 04. 08. 9-17 óra
Helyszín: Expo hotel, Expo tér
Ellátás: szünetekben frissítő és kávé, három fogásos meleg ebéd.
Létszám: kiscsoportos tréning, maximum 35 fő.
Szint: kezdő, újrakezdő
Részvételi díj az egész napos rendezvényre ellátással együtt: 37.000,- Ft + Áfa
Jelentkezz időben, mert aki 2015.03.31. kedd délig jelzi részvételi szándékát, az nettó 32.000 forintos áron vehet részt az egész napos szemináriumon.
Többen jönnétek a cégedtől?
Válaszd ezt az opciót, és minden további ember 15% kedvezménnyel jöhet el a rendezvényre.
Szeretnél mindent megtudni, amit a Facebook hirdetési tréningekről érdemes?
Gyere el haladó tréningünkre is!
Haladó Facebook hirdetési tréning:
Időpont: 2015. 04. 29. 9-17 óra
Helyszín: Expo hotel, Expo tér
Ellátás: szünetekben frissítő és kávé, három fogásos meleg ebéd.
Létszám: kiscsoportos tréning, maximum 35 fő.
Szint: haladó (alap hirdetési ismeretek ajánlott)
Részvételi díj az egész napos rendezvényre ellátással együtt: 45.000,- Ft + Áfa
Jelentkezz időben, mert aki 2015.04.21. kedd délig jelzi részvételi szándékát, az nettó 37.000 forintos áron vehet részt az egész napos szemináriumon.
Többen jönnétek a cégedtől?
Válaszd ezt az opciót, és minden további ember 15% kedvezménnyel jöhet el a rendezvényre!
Minden információra szükséged van?
Alapozó + haladó tréning!
Gyere el április 8-án az alapozó tréningre, április 29-én pedig a haladó tréningre kedvezményesen!
Ha egyszerre jelentkezel mindkettő tréningre, akkor 82.000,- Ft + áfa helyett nettő 74.000,- Ft-ba fog kerülni a képzés, ha pedig 2015.03.31. délig jelentkezel, akkor 69.000,- FT + áfa helyett mindössze 62.000,- Ft + áfát kell a következő időszak Facebook marketing sikereidbe invesztálni.
Ha egy kollégádat is hozod mindkét napra, akkor az ő képzése 15%-kal kevesebbe fog kerülni.
“A Facebook egy megkerülhetetlen online hirdetési felület, amelyet ha sikeresen szeretnénk használni, ahhoz szükséges, hogy hasznos és naprakész ismeretanyaggal rendelkezzünk. A rendezvény pont ezt nyújtja. Egy színvonalas és jól használható tudásanyagot, mely nem csak a hirdetési rendszert már használóknak, hanem azoknak is emészthető akik most ismerkednek még csak vele. Konkrét példákon keresztül gyakorlati tapasztalatokat szerezhettünk.” Batiz Zoltán, fejlesztő, Studio10
Jelentkezz most!
A jelentkezés után pár percen belül küldünk egy visszaigazoló e-mailt, és hamarosan egy online díjbekérőt is.
A díjat kérjük, hogy 3 munkanapon belül egyenlítsd ki, mert a jelentkezést csak így tudjuk elfogadottnak tekinteni.
A számlát az átutalást követően 3 munkanapon belül postára adjuk.
A tréning szervezője az RG Stúdió Kft.
Ügyfélszolgálatunk a következő elérhetőségeken áll bármilyen kérdésben a segítségedre:
Telefon: 72 / 212 612
Fax: Digitalizált formában az e-mail címünkre várjuk a küldeményeket!
e-mail: [email protected]
A jelentkezés megrendelésnek számít.
Lemondási feltételek: a jelentkezés a tréning előtti 7. munkanapig mondható le, ekkor a tréning teljes befizetett díját visszatérítjük. A tréning előtti 6. munkanaptól a jelentkezési díjat nem áll módunkban visszafizetni.
A szervező fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint visszautasítsa a jelentkezés bizonyos cégek esetében (pl. versenyérdek-ellentét stb. miatt)
A www.kozossegikonditerem.hu weboldal adatkezelője és tárhely szolgáltatója RG Stúdió Kft. Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH- 03135-0001 Impresszum
Utóirat
A Facebook hirdetéseket nem lehet figyelmen kívül hagyni. Segítségükkel megtöbbszörözhetjük a kampány vagy a kommunikáció sikerét. De csak akkor, ha jól használjuk ezt a rendszert.
Ha jól használjuk a Facebook hirdetéseket, elérhetjük, hogy
- nagyobb rajongói táborunk legyen,
- aktívabbak legyenek a követők,
- több forgalmat vigyünk a weboldalara,
- jobbak legyenek a konverzióink.
Kezeld végre nyugodtan és magabiztosan a Facebook hirdetéseket, mindezt úgy, hogy üzletileg is eredményes leszel!
Szeretnéd ezeket elérni? Akkor gyere el a Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréningre!
“Sok ehhez hasonló tréning kellene, ami alapvetően nem az öntömjénezésről meg önreklámról szól mint a legtöbb konferenciánál. :)”
Nagy Dóri, marketing koordinátor, BioTech USA