Ez a tréning már lezajlott.
Ha érdekelnek a legújabb trendek és használható tudást szeretnél szerezni a közösségi média területéről, akkor az alábbi aktuális tréningjeinket ajánljuk neked:
Hogyan hirdesd a cégedet eredményesen a folyamatosan megújuló Facebook hirdetési rendszerben?
Folyamatosan csökkenő elérések és egyre nagyobb hirdetési kényszer az egyik oldalon. Remek célozhatóság, rengeteg ember és egyedülálló megoldások a másik oldalon.
Mindez egy olyan hirdetési rendszerben, amit milliók használnak Magyarországon és több, mint 1,2 milliárd ember világszerte.
…és ahol több mint 2 millió cég futtat hirdetéseket egyre ügyesebben.
Hogyan tudod a legtöbb eredményt kihozni a Facebook hirdetési rendszerének lehetőségeiből?
Hogyan tudod kiválogatni a rengeteg funkció közül a legjobbakat?
Hogyan lehetsz nyugodt azzal kapcsolatban, hogy a legjobb módszereket és beállításokat alkalmaztad?
Tudod például, hogyan lehet
• 8-10 forintért célzott látogatókat vinni a weboldalra?
• 15-20 forintért rajongókat szerezni a célcsoportból?
• 40-50 forintért hírlevél adatbázist építeni?
• hatékonyan növelni az oldalunk elérését?
• minimalizálni a konverziós költséget?
Ehhez meg kell ismerni a Facebook hirdetési rendszerét, a célzási lehetőségeket, az újdonságokat. És nem árt megtudni, milyen tapasztalatokat szereztek mások.
Erről szólnak a Közösségi konditerem Facebook hirdetések tréningjei, ahol alapozó és haladó szinten sajátíthatod el azokat a tudásokat, amikkel magabiztosan fogod tudni kezelni a Facebook hirdetéseket.
Védd meg magad a csalódástól!
A Facebook hirdetési rendszere nagyon becsapós.
Ezer helyen felkínálja a hirdetés lehetőségét egy egyszerű bejegyzés kiemelés vagy oldal reklámozás gomb formában, de aki ezt választja, általában csalódik.
A látványos számok valószínűleg jönni fognak, de az üzleti eredmények nem.
A Facebook az egyszerűnek látszó hirdetési megoldással “beeteti” a cégeket, de a valóban működő módszereket nem olyan könnyű megtalálni, így sokan nem is jutnak el hozzájuk.
Ezért sokan csalódnak, és teljesen érthető módon egy életre megutálják a Facebook hirdetési rendszerét. (Lehet, hogy Te is éreztél már így?)
Pedig ha megismernék a jó beállításokat, az igazán működő hirdetés típusokat, az egyedülálló célzásokat…
Biztos vagyok benne, hogy a legtöbb olyan hirdető aki csalódott, rajongója lenne a Facebook hirdetéseknek.
A Facebook ugyanis egyedülálló rendszert kínál arra, hogy lézerpontosan szólítsd meg a célcsoportod, mindezt egy olyan felületen, ahol naponta több órát töltenek el a céged ügyfelei.
Szinte névre szólóan tudsz hirdetni, ráadásul úgy, hogy a potenciális vásárlóidnak a megfelelő időben tudod megjeleníteni a hirdetéseket.
A Közösségi konditerem Facebook hirdetési tréningjeivel pont ez a célunk: segítsünk Neked abban, hogy minden olyan hirdetési módszert és trükköt megtanulj, ami segíti a cégedet a fejlődésben, és amit a szintednek megfelelően tudsz alkalmazni.
Éppen ezért két szintre bontottuk a hirdetési tréninget.
Az alapozó tréningen a hirdetési rendszert ismered meg átfogó módon, és megtudod, mit hozhatsz ki a különböző alap hirdetésekből.
Kiderül, érdemes-e használni az olyan egyszerűsített hirdetési megoldásokat, mint a bejegyzés kiemelés, és ha igen, mikor?
Megismered a hirdetési rendszer felépítését, a hirdetés típusokat, és megtudod, melyik hirdetést mikor érdemes használni.
Mindent megtudsz a leghatékonyabb célzási megoldásokról, és azt is megtudod, hogyan csökkentheted a Facebook hirdetések kezelésével töltött időt.
Persze a hirdetések nem léteznek weboldalak és Facebook oldalak nélkül, ezért megtudod, milyen kapcsolat van a különböző elemek között, és hogyan tudod ezeket igazán a saját javadra fordítani.
Ha egy átfogó tudásra van szükséged, és magabiztosan, nyugodtan szeretnéd kezelni a hirdetéseket, gyere el a Közösségi konditerem hirdetés alapozó tréningre!
Ha pedig még csak most ismerkedsz a hirdetési rendszerrel, semmiképpen ne hagyd ki! Kezdőknek kötelező!
A haladó hirdetési tréningen a professzionális megoldásokról lesz szó. Olyanokról, amire akkor van szükséged, ha már hirdetsz egy ideje, és új ötletek, inspirációk kellenek a továbblépéshez.
De ha több cégnek kezelsz hirdetéseket, ha sok kampányt futtatsz, akkor is itt a helyed, hiszen azokról a Power Editortól a Business Manageren át az olyan speciális megoldásokról lesz szó, mint a dinamikus termékhirdetések vagy a többtermékes hirdetések, vagy az összetett remarketing technikák.
Inspiráció, ötletek, tapasztalatmegosztás, profi eszközök, rutinos hirdető társaság…
Ha erre van szükséged nem hagyhatod ki a Közösségi konditerem haladó Facebook hirdetések tréningjét!
Persze érdemes eljönni akár mind a kettőre.
Hiszen ha még most kezdesz hirdetni, akkor az alapozó nap után lesz időd gyakorlatot szerezni, és a haladón tovább csiszolni a tudásod.
Ha pedig már rutinos hirdető vagy, az alapozó tréningen olyan újfajta szemléletekkel és trükkökkel ismerkedhetsz meg, amiket még a legtöbb profi sem használ.
Mire számíthatsz ha eljössz a tréningekre?
Egy nagyon intenzív napra 9-től délután ötig, ahol a tanuláson és a fejlődésen kívül semmire sincs gondod, hiszen a wifi mellett teljes ellátást kapsz, a tematika pedig a szintnek megfelelően megy végig a hirdetési rendszeren.
“Ha gyakorlatias tudásra van szükséged a facebook hirdetések kezdő és haladó szintű használatához és a hatékony céges közösségi kommunikációhoz, akkor feltétlenül vegyél részt legalább egyszer egy Közösségi konditerem tréningen!” Tamás Eszter, sales&marketing assistant, Abbázia Szállodacsoport
Az alapozó tréning programja:
- Facebook hirdetések helye a marketingben
- Hirdetési rendszer áttekintő
- Facebook hirdetési szabályok
- Számlázási és adminisztrációs költségek
- Egyszerűsített hirdetési megoldások
- Alap célzási megoldások
- Facebook hirdetés célzási gyakorlat
- Facebook hirdetés létrehozása
- Facebook hirdetés kezelő bemutatása
- Hirdetés alapja: a jó kommunikáció
- Hirdetés mérés és optimalizálás
- Tippek, trükkök, esettanulmányok
- Professzionális megoldások áttekintése
A haladó tréning programja:
- Hirdetési rendszer áttekintő és alapok ismétlése
- Business Manager – több ügyfél és több cég kezelése
- Prémium hirdetések
- Garantált elérésű hirdetések
- Power Editor – több hirdetés kezelése egyszerűen
- Jelentéskezelő
- Konverzió követés
- Remarketing megoldások és tippek
- Mobil hirdetések
- Több termékes hirdetések és dinamikus hirdetések
- Hogyan spórolj időt sok hirdetés kezelésével?
- Tippek, trükkök, esettanulmányok
+ azok az újdonságok, amikről ma még nem tudunk (mert nem vezette be még a Facebook, de a tréningek idejében már ismerni fogjuk
+ annak a tréningnek az anyagát, amin ott leszel, megkapod
+ konzultációs lehetőség az oktatóval a szünetekben és a tréning után a helyszínen
+ a résztvevők belépést nyernek a Közösségi konditerem zárt Facebook csoportba, így a kérdéseiket a tréningek után is feltehetik
+ aki egy tréningen részt vett, az a következőkre már kedvezményesen jöhet el
+ vizsga lehetőség a tréning után online formában. Akik jól teljesítenek, tanúsítványt szerezhetnek
+ ellátás egész napra
Kinek szól az alapozó tréning?
Ha mostanában kezdtél foglalkozni a Facebook hirdetésekkel gyere el, mert teljes képet kapsz, és megismered az összes lehetőséget és a menedzsmenttel kapcsolatos trükköket!
Ha már régóta kezelsz hirdetéseket, az alapozó tréningen a sztenderd eszközök új felhasználási lehetőségeit is megismerheted. Ráadásul új nézőpontokat, trükköket, szempontokat ismersz meg.
Ha egyáltalán nem kezelsz hirdetéseket, mert azt kiadtad egy ügynökségnek, gyere el, hogy megismerd az összes olyan lehetőséget, amit a céged előnyére tudsz használni, és ami segít abban, hogy jobban megértsd magad az alvállalkozókkal!
Ügynökségként kezeled több cég hirdetését? Ismerd meg a hatékony módszereket, és less bele mások tapasztalataiba!
Kinek szól a haladó tréning?
Ha már hirdetsz egy ideje, és az alapokkal tisztában vagy, mindenképpen itt a helyed!
Ha még nem kezeltél hirdetést, még ismeretlen terület előtted a Facebook hirdetési rendszere, akkor is eljöhetsz, de jobban fogod tudni az egész nap anyagát, ha előtte elvégzed az alapozó tréninget.
Ha viszont rendszeresen kezelsz hirdetést vagy a cégednél a kollégák futtatnak összetett kampányokat, ha más cégeknek kezelsz hirdetéseket, ha érdekelnek a legújabb, legprofibb Facebook hirdetés kezelési megoldások, akkor ez a képzés Neked való!
Ki tartja a tréninget?
A Facebook hirdetések gyakorlati lépésein Lévai Richárd a Közösségi kalandozások című Facebook marketing könyv szerzője, a facebooktippek.hu blog írója fog végigvezetni.
Richárd 2000 óta foglalkozik online marketinggel, Google Adwords hirdetésekkel 2008-tól Facebook hirdetésekkel pedig 2010-től dolgozik. Facebook hirdetésekről két éve tart tréningeket.
Csapatával kis- és középvállalkozások és multinacionális cégek közösségi kampányait és hirdetéseit kezeli. Tréningsorozatán és a különböző konferenciákon tartott előadásain már több ezer ember ismerkedett meg a közösségi marketing előnyeivel.
A Közösségi konditerem képzéseken belül 2012 januárja óta foglalkozunk hirdetésekkel, az első önálló hirdetési tréninget pedig 2012 nyarán tartottuk.
Azóta nem volt két ugyanolyan tréning, hiszen mindig a legaktuálisabb hirdetési megoldásokat, trükköket és tapasztalatokat osztottuk meg a résztvevőkkel úgy, hogy közben azt az alapot is megkapják, amivel a későbbiekben is magabiztosan tudják kezelni a Facebook újításait.
“Sok facebook-kal kapcsolatos tréningről hallani. Amin eddig részt vettem, az felületes így utólag az RG Stúdió tréningjéhez mérten. Engem Lévai Richárd naprakész blogja, alapos, körültekintő bejegyzései győztek meg arról, hogy ezt a tréninget meg kell hallgatnom. Nagyon elégedett vagyok az előadással. Pörgős volt. Elsősorban azoknak ajánlanám, akik már legalább egy kicsit belelátnak a facebook hirdetések világába, s azt magasabb szinten szeretnék alkalmazni.” Bruchmann Zsuzsa, Cégvezető, Makadémia Kft.
A Közösségi konditerem Facebook hirdetések tréningein tehát mindent megkapsz ahhoz, hogy a Facebook jelenlétedet eredményes hirdetési megoldásokkal tudd megtámogatni.
Áttekintést a hirdetési rendszerről, célzási módszereket, praktikus megoldásokat.
De a legfontosabb, hogy mindezt gyakorlati oldalról megközelítve, életből vett példákon keresztül bemutatva.
Mert ez a legfontosabb: tudd meg, hogyan érnek el sikereket mások, hogyan növelik a konverziót, hogyan csökkentik a hirdetési költséget!
Erről szólnak az alapozó és a haladó szintű a Facebook hirdetési tréningek.
Jelentkezz most!
Közösségi konditerem Facebook hirdetési tréning információk
Alapozó Facebook hirdetési tréning:
Időpont: 2015. 04. 08. 9-17 óra
Helyszín: Expo hotel, Expo tér
Ellátás: szünetekben frissítő és kávé, három fogásos meleg ebéd.
Létszám: kiscsoportos tréning, maximum 35 fő.
Szint: kezdő
Részvételi díj az egész napos rendezvényre ellátással együtt: 37.000,- Ft + Áfa
Jelentkezz időben, mert aki 2015.03.31. kedd délig jelzi részvételi szándékát, az nettó 32.000 forintos áron vehet részt az egész napos szemináriumon.
Többen jönnétek a cégedtől?
Válaszd ezt az opciót, és minden további ember 15% kedvezménnyel jöhet el a rendezvényre.
Haladó Facebook hirdetési tréning:
Időpont: 2015. 04. 29. 9-17 óra
Helyszín: Expo hotel, Expo tér
Ellátás: szünetekben frissítő és kávé, három fogásos meleg ebéd.
Létszám: kiscsoportos tréning, maximum 35 fő.
Szint: haladó (alap hirdetési ismeretek ajánlott)
Részvételi díj az egész napos rendezvényre ellátással együtt: 45.000,- Ft + Áfa
Jelentkezz időben, mert aki 2015.04.21. kedd délig jelzi részvételi szándékát, az nettó 37.000 forintos áron vehet részt az egész napos szemináriumon.
Többen jönnétek a cégedtől?
Válaszd ezt az opciót, és minden további ember 15% kedvezménnyel jöhet el a rendezvényre.
Alapozó + haladó tréning
Minden információra szükséged van?
Gyere el április 8-án az alapozó tréningre, április 29-én pedig a haladó tréningre kedvezményesen!
Ha egyszerre jelentkezel mindkettő tréningre, akkor 82.000,- Ft + áfa helyett nettó 74.000,- Ft-ba fog kerülni a képzés, ha pedig 2015.03.31. délig jelentkezel, akkor 69.000,- FT + áfa helyett mindössze 62.000,- Ft + áfát kell a következő időszak Facebook marketing sikereidbe invesztálni.
Ha egy kollégádat is hozod mindkét napra, akkor az ő képzése 15%-kal kevesebbe fog kerülni.
“A Facebook egy megkerülhetetlen online hirdetési felület, amelyet ha sikeresen szeretnénk használni, ahhoz szükséges, hogy hasznos és naprakész ismeretanyaggal rendelkezzünk. A rendezvény pont ezt nyújtja. Egy színvonalas és jól használható tudásanyagot, mely nem csak a hirdetési rendszert már használóknak, hanem azoknak is emészthető akik most ismerkednek még csak vele. Konkrét példákon keresztül gyakorlati tapasztalatokat szerezhettünk.” Batiz Zoltán, fejlesztő, Studio10
Jelentkezz most!
A jelentkezés után pár percen belül küldünk egy visszaigazoló e-mailt, és hamarosan egy online díjbekérőt is.
A díjat kérjük, hogy 3 munkanapon belül egyenlítsd ki, mert a jelentkezést csak így tudjuk elfogadottnak tekinteni.
A számlát az átutalást követően 3 munkanapon belül postára adjuk.
A tréning szervezője az RG Stúdió Kft.
Ügyfélszolgálatunk a következő elérhetőségeken áll bármilyen kérdésben a segítségedre:
Telefon: 72 / 212 612
Fax: Digitalizált formában az e-mail címünkre várjuk a küldeményeket!
e-mail: [email protected]
A jelentkezés megrendelésnek számít.
Lemondási feltételek: a jelentkezés a tréning előtti 7. munkanapig mondható le, ekkor a tréning teljes befizetett díját visszatérítjük. A tréning előtti 6. munkanaptól a jelentkezési díjat nem áll módunkban visszafizetni.
A szervező fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint visszautasítsa a jelentkezés bizonyos cégek esetében (pl. versenyérdek-ellentét stb. miatt)
A www.kozossegikonditerem.hu weboldal adatkezelője és tárhely szolgáltatója RG Stúdió Kft. Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH- 03135-0001 Impresszum
Utóirat
A Facebook hirdetéseket nem lehet figyelmen kívül hagyni. Segítségükkel megtöbbszörözhetjük a kampány vagy a kommunikáció sikerét. De csak akkor, ha jól használjuk ezt a rendszert.
Ha jól használjuk a Facebook hirdetéseket, elérhetjük, hogy
- nagyobb rajongói táborunk legyen,
- aktívabbak legyenek a követők,
- több forgalmat vigyünk a weboldalara,
- jobbak legyenek a konverzióink.
Szeretnéd ezeket elérni? Akkor gyere el a Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréningre!
“Sok ehhez hasonló tréning kellene, ami alapvetően nem az öntömjénezésről meg önreklámról szól mint a legtöbb konferenciánál. :)”
Nagy Dóri, marketing koordinátor, BioTech USA